Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S gynekology na rozdíl od zubařů problém není, nevím o nikom, kdo by měl problém si vybrat..

1 0
možnosti

Samozrejme, ze gynekologa nepotrebuju, ale pravidelne chodim na nutne prohlidky k urologovi.

Muj lekar mi doporucil praxi v blizkosti, kde je ovsem tech urologu asi 6. vyzkousel jsem jich polovinu. Ne uplne spokojeny jsem byl jen s jednim. ale nakonec jsem zustal u te pani doktorky, ktera je t nich nejpeclivejsi. A vubec mi nevadi, ze mi prst do anusu strka zrovna zena ci pretahuje predkozku.

A vse plati pojistovna i s odberem krve na PSA.

1 0
možnosti
Foto

Paní autorko, zatím jsem přečetl pouze perex, ale myšlenka, že lékař - gynekolog, muž je něco špatného je zcela zcestná a mylná.

Možná tak některé ženy přemýšlejí, to je jistě možné. Ale já žádnou takovou neznám. Zato se pamatuji na svého švagra, kterému musela jeho žena, sestra mé manželky tvrdit, že její gynekolog je žena. Žárlil, což mi připadá směšné.

A na druhou stranu, moje manželka a moje švagrová před krátkým časem oplakaly svého gynekologa, který je před časem měl v péči a nyní zemře.

6 0
možnosti

P81a96v85e19l 79V24é43b60r

30. 3. 2018 8:23

Tedy, co jsem slyšel, tak ženy většinou mají raději, když je gynekolog muž a většinou prý bývá i lepší a soucitnější. Že by hrálo roli osobní zaujetí zkoumaným objektem?

2 1
možnosti
Foto

Osobní zaujetí zkoumaným objektem? Nezlobte se, Pavle, ale větší hloupost jste už vymyslet nemohl.

3 0
možnosti
Foto

Předpokládám, že jste celý incident nahlásila na příslušnou zdravotní pojišťovnu a na lékařskou komoru. Jedině tímto způsobem lze podobné lékaře eliminovat.

11 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Johana Kroupová - bloggerka, psychoterapeutka, spisovatelka a publicistka. V roce 2017 jsem založila povídkový e-book Anglická promenáda na webu www.textyjohana.cz. Žiji v Praze, mám syna, kocoury a manžela. Již od roku 2002 pracuji jako privátní psychoterapeut a psycholog, více na www.psychoterapie-blog.cz.

Seznam rubrik