Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, po čtyřicítce jsem se nechala ukecat k přechodu do výzkumného ústavu. Dostala jsem slušný plat, řízení několika výzkumných projektů.. jen jsen bohužel vstoupila do společenství, kde platilo, že ženy jsou mužům k dispozici. Kultura "pocem podrž" O tom při té velké přijímací komici, kde sedělo pět lidí, dokládala jsem diplomy, publikace, svůj poměrně bohatý profesní životopis .. abych zjistila, že na tom co dělám a jak nezáleží. Záleží na ochotě otevírat dveře na klepání pana profesora na konferencích ... Dala jsem výpověď, bohužel to, jak to v kolektivu chodí, jsem rozkryla až po po roce a další rok mi trvalo, než jsem si řekla, že tohle fakt nedávám. Po mém odchodu byly výsledky mojí práce byly rozdány ochotnějším .. A já nalézala na konferencích poblikované výsledky experimentů, které jsem navrhla a realizovala bez mého jména, ještě mi kolegyňky posílaly texty ke nkontole ... Univerzta měla etickou komisi, ale rýpat se ve špíně se mi nechtěo. Jiné řešení než odchod stejně nebylo - pokud to většina žen v kolektivu má nastavené tak, že vědcká kariéra se dělá v posteli, nikoliv výzkumnou prací, byla jsem za divnou bílou vránu já. Ta co nechce dělat panu profesorovi součást harému. Jenže o tom ve výběrovém řízení nebylo ani slovo ;-). Není vždycky všechno pozitivní a radostné a metoo funguje dost intenzivně i v Čechách.

0 0
možnosti

Chlápek, byť fyzicky sebepřitažlivější, který se přesouvá na seznamky, protože si na normální seznámení netroufá, v reálu asi za moc nestojí. No, ale protože jsem ve věku dávno nefertilním, už tomu možná nerozumím

2 0
možnosti

Bát se nějakého “meetoo” mě teda ještě nenapadlo, ani nevim co by mi takové “meetoo” mohlo udělat. U vztahů na pracovišti jsou jiné hrozby. Např.: neklapne to, ve zlém se rozejdete a pak vás naštvaná kolegyně bude pomlouvat a s personalistkou a účetní bude v kuchyňce drbat, že sex s vámi za nic nestál a takové ty věci... ;-)

3 0
možnosti

No, já bych ten výraz "me too" nepodceňovala. Když ho nevyřknete, třeba se na Vás nedostane;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Johana Kroupová - bloggerka, psychoterapeutka, spisovatelka a publicistka. V roce 2017 jsem založila povídkový e-book Anglická promenáda na webu www.textyjohana.cz. Žiji v Praze, mám syna, kocoury a manžela. Již od roku 2002 pracuji jako privátní psychoterapeut a psycholog, více na www.psychoterapie-blog.cz.

Seznam rubrik