Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J10o86s69e42f 34S53l19a59v43í43č76e67k 4393336746293

Můžete mi laskavě prozradit co máte na mysli "dobrými novinami a dobrým zpravodajstvím"? Já jsem zvyklý si přečíst několikatery noviny a poslechnout několikatero zpravodajství a udělat si svůj vlastní názor. Třeba špatný, ale svůj.

+45/−2
doporučit
17.4.2018 14:46

T21o78m56á15š 29K27u35c66h58a79ř 3577931458211

A já si až do půlky článku myslel, že si děláte srandu. ;-D

+41/−4
doporučit
17.4.2018 17:20

M13a66r57t40i15n 94G59o83l87o35m72b36e94k 6385425393886

Každé propagandě se daří tam, kde hlavní média lžou, mlží a neříkají pravdu. Tak to bylo i za bolševika, kdy lidí hledali informace na radiu Svobodná Evropa a Hlasu Ameriky. Samozřejmě se to bolševikům nelíbilo a místo toho, aby pravdivě informovali, tak se snažili tyto vysílačky rušit. Ještě výraznější to bylo za německé okupace, kdy za poslouchání cizího rozhlasu byl trest smrti. Až si poslechnu třeba v ČT zprávy, které budou nezaujatě informovat co se ve světě děje a nebudou mi vnucovat co si mám myslet, tak se na to budu dívat. Zatím jsem odkázán na alternativní zdroje a poslouchám třeba i Rossia Today, tak jak jsem kdysi poslouchal Hlas Ameriky. Před 30. roky kdyby mi někdo řekl, že budu poslouchat ruské zprávy abych se něco dozvěděl, tak bych mu řekl, že je debil. Dnes jsem rád, že jsem za bolševika maturoval z Ruštiny ( kterou jsem nenáviděl) a mohu zprávy sledovat v originále. Sleduji i německé zprávy, ale ZDF je stejná jako naše ČT.

+29/−2
doporučit
17.4.2018 9:53

J30o33s70e13f 58U13l33m42a81n 8610120828545

Jenže tenhle blog je úplně stejný blábol jako ty proruské. A blábol je pořád jen blábol, lhostejno které strany se týká.

+28/−2
doporučit
17.4.2018 21:21

J94o24s23e32f 40Č19i19h98á28k 7791689360906

Milá dámo, svět není černobílý nebo myslíte, že USA válčí či válčilo v Sýrii, Kuvajtu, Iráku, Afghánistánu, Jugoslávii bez zájmu? Nechci hájit rozpínavost Ruska, ale co rozpínavost Velké Británie, Německa, Francie, Španělska, Holandska, Belgie, Portugalska? Není to ještě tak dávná historie. Rozhodně nesouhlasím s anexí Krymu, ale také nesouhlasím s válkou v Iráku, která byla vyhlášena na základě falešných důkazů a dalo by se pokračovat.

+23/−2
doporučit
18.4.2018 5:46
Foto

K31a42r91e31l 96M33á29d90l36e 6704741184533

Nějak jste ten článek nedotáhla do konce. Jak mám rozeznat ty kremelské fejky od seriózních informací? Jak mám třeba poznat, že ta horda muslimů táhnoucí městem, podpalující auta, rozbíjející výlohy a házející kameny na bezmocné policajty, je skutečná, nebo jestli to jsou všechno komparzisti z kremelského studia?

+36/−6
doporučit
17.4.2018 9:20

M63i34r97o32s43l57a10v 43B39u57č23e72k 6963333291884

Propaganda bude mít svou živnou půdu stále, zejména - Pokud se nepřipustí fakt, že - 1) Versailleská smlouva + hospodářská krize vyklíčila A.Hitlera. 2) Že samotný Sovětský svaz do r. 1933 čile pomáhal rozvíjet Wehrmacht - (Smlouva z Rapalla), 3) Ke Mnichovské dohodě, částečně řispěla politická a diplomatická selhání čs vlády 4) 2 světová válka byla prakticky zahájena ,podpisem dělení Polska - Hitler a Stalin 5) Československo-sovětská smlouva z roku 1935 byla jedinou mezinárodní smlouvou vymezující vzájemnou vojenskou pomoc v případě útoku Německa. Sovětský svaz byl sice smluvně zavázán bránit Československo, ale jen pokud se do konfliktu zapojí Francie - S Angilí žřádná smlouva nebyla - tedy nemohli "Zradit" 6) Po osvobození jsme se stali kolonií SSSR - nikdo podíl nezpochybňuje. Vše bylo za zbylých 44 let - do r. 1989 řádně odpracováno. Výsledkem byl krach náš i vítěze světové války - SSSR. Nic není černobílé, dnešní Rusko není náš přítel - ani nepřítel. Má o nás pochopitelně zájem, je to jeho role. Nová doba - nové prostředky - Tedy propaganda. ... :-)

+16/0
doporučit
17.4.2018 13:16
Foto

Z11d52e11n76ě67k 81M89a49t59u63š77k63a 7638686535486

Rusko z mnoha důvodů není mým šálkem kávy, ale Váš článek je nesmírně hloupý a co hlavně - kontraproduktivní.

+22/−2
doporučit
17.4.2018 9:02

M23a85r55e83k 11V95a46l21i35č56e90k 2831789584980

kde jinde by propaganda sehnala ovce do stada nez na socialnich sitich...

+14/0
doporučit
17.4.2018 10:14
Foto

P10a98v11e34l 27J72o41s85e81f 43A57b71e78r78l46e 4797703136736

Máte pravdu, ruská propaganda nás ovlivňuje všude. Některé voliče dokonce stb a kgb ozařuje, aby jim ovlivnili myšlenkové pochody. Chodím spát pro jistotu v kukle z alobalu..

;-D

+16/−1
doporučit
17.4.2018 23:23

S59l20a76v45o87m15í16r 89B50e20n89e15š 6702117630774

Já Rusko nemám v oblibě a myslím si, že zápory oné země jsou mnohem silnější než její přínos pro lidstvo. Ten přínos v mnoha odvětvích lidské činnosti je značný, ale ty zápory jsou mnohem markantnější.

Ale s těmi nářky na ruskou propagandu je to v poslední době směšné. Za ruskou propagandu je označen jakýkoli názor, který je v rozporu se současnou bruselskou ideologií.

Nemusím být pod vlivem ruské propagandy, abych zastával názor, že jednotná evropská měna Euro je špatným projektem. Nemusím být pod vlivem ruské propagand, abych měl kritický názor na migrační politiku EU. A spoustu jiných věcí.

Chyby, které EU a USA páchají bez sebemenšího přičinění ze strany Ruska, jsou mnohem závažnější než dopady nějaké ruské propagandy.

+24/−4
doporučit
17.4.2018 9:51

A64l61e43š 35S75z81a10b73ó 3503539348671

propaganda nás pronásleduje celý život a není to jen propaganda jednoho státu,

jestliže ale napíši: Rusko nás ovládalo 40 let. To mladší ročníky možná ani nevědí. Měly by. Měly by vědět, že nebýt Ruska, byli bychom svobodná země a nyní vyspělá jako Rakousko, Německo a další evropské státy. Rusové se nezměnili.

pokud to chci pojmout spravedlivě, tak by tam mělo být napsáno - nebýt Německa mohla být naše historie bez ruské okupace a bez nadvlády komunismu

+12/0
doporučit
17.4.2018 12:44

Ř41e88h76o29ř 80K15r97á87l32í63č22e29k 5217821899748

Chápu, že jste ráno na FB zažila asi nějaký traumatický zážitek a musela jste se z toho vypovídat, ale to co jste tady vyplodila je trauma pro každého rozumného čtenáře používajícího mozek. Bez urážky, ale tento článek je fakt blábol Rv

+26/−6
doporučit
17.4.2018 21:54

T90o37m86á69š 24H11u80d27e37č77e96k 3773203139943

Píšete, že máme používat svůj rozum, ale sama tak zcela evidentně nečiníte. To vám asi nikdo věřit nebude.

Tak snad jen pár poznámek:

- do náručí Ruska nás vrhly ty stejné vyspělé státy, které nás 8 let před tím předhodily Hitlerovy.

- máte pocit, že země, kde jede cenzura ve velkém je svobodná (Německo)?

- samozřejmě, že Rusko má v Sýrii svoje zájmy, když tam má vojenské základny. Nicméně Sýrii nedobývá, ale vojensky pomáhá demokraticky zvolenému prezidentu Assadovi (jasně, že to nedělá jen tak z plezíru, ale právě kvůli svým zájmům).

+21/−4
doporučit
18.4.2018 0:06

M44i80l48o57š 61Z42í70k34a 8653136753545

Jako správný "ovčan" bych se měl řídit a věřit jen "mainsteamu", tedy ČT, ČRO, ČTK, důvěryhodným pollitikum apod....

A vzhledem k tomu, že se k tomuto tématu zatím nevyjádřil nikdo z renomovaných politologů a ani nikdo z cimrmanologů a recesistů, tak se také nevyjádřím (jen napíši svuj nazor). A víte proč? Páč jsou mi všechny sockositě včethně FB (xichtokniha) ukradené a nic co se tam píše nesleduji - nemusím se tedy ráno děsit, tím je můj život klidnější a spokojenější. A jen na okraj: pokud funguje filozofický princip duality, tak pak by měla existovat i amícká propaganda, že? Je - li to tak, pak by mi měl stačit zdravý selský rozum člověka s maturitou abych si celkem efektivně odfiltroval jakoukoliv ruskou (amíckou, čínskou atd.) propagandu a těšíl se na vtipné a inteligentní příspěvky autorů nominovaných na blogera 2017.

+16/−2
doporučit
17.4.2018 18:41

P11e48t23r 23B91u90r35i81a22n 4651636524408

Karma za článek. A pro všechny ty nesoběstačné, kteří musí poslouchat ruský rozhlas a číst ruské zprávy aby věděli, co si mají myslet, vkládám odkaz na vojenský pochod Vítězství (tak se oficiálně jmenoval), který se uskutečnil 22.9.1939 v Brestu. Defilují tam pod rudou hvězdou se srpem a kladivem a vlajkou s hakenkrojcem společně Rudá armáda a Wermacht.

https://www.youtube.com/watch?v=S6gg1z5DovI

Takových historických dokumentů se dá najít víc. Např. jsem viděl filmeček na kterém NKVD ve 30.letech předává esesákům rodiny s malými dětmi uprchlé z Německa do Sovětského svazu před nacismem. Esesák se smál a ruský důstojník mu rozverně zahajloval. Ano, všechno se vším souvisí. Kdyby Hitler neměl ve Stalinovi věrného kumpána, II.ww by vůbec nevypukla a i na porobeném území by se Němci museli chovat korektně. Mýtus o tom, jak chtěli Sověti zastavit od počátku Hitlera je blábol. Naopak ho všemožně podporovali a i při bombardování Varšavy (září 1939) pomáhali rusové navádět německé bombardéry. Ti jim to zase vrátili naváděním ruských bombardérů nad Helsinky, protože když Rus napadl neutrální Finsko, dostal od místních vlastenců přes držku a musel se pomstít. Co se týče toho slavného našeho osvobození 1945, což nebylo nic jiného než komunistický zábor, tak bylo z našeho území odvlečeno na 10 000 civilistů do ruských gulagů. Trestné jmenovité seznamy měli rusové připravené roky dopředu. Malé děti byly znásilňovány ruskými gorilami v transportech hned po odjezdu ze stanice. Takhle osvobození fakt nevypadá.

O historii nejagresivnějšího státu v dějinách a o tom, kterak čirou náhodou a s pomocí děl přišel k 1/6 zeměkoule by se daly napsat celé traktáty. Jen na Dálném východě vyvraždili rusové cca 100 národů a národností (domorodce). Boje s indiány v Severní Americe jsou proti tomu jen třenice ve Stínadlech.

Škoda slov.

+23/−5
doporučit
17.4.2018 11:02

M17a58r91t12i17n 30B77u28s68i77d47e72a 4353370

Tak tohle je hodně ..naivní (původně jsem chtěl použít poněkud silnější výraz).

Obvykle se snažím vystupovat slušně a respektovat jiné názory, resp. s nimi polemizovat. Ale tady nejsou argumenty žádné ..pouze odpapouškovány nějaké fráze o ruské propagandě včetně všech těch klišé, jak se šíří hlavně po sociálních sítích.

Motat dohromady SSSR a Rusko, minulost a současnost (jako by jiné země neměly svoje temné stránky historie)... to nejsou argumenty, to je obyčejný předsudek.

Ano, každá země má svoje vidění světa, které se snaží šířit... ano, to je propaganda. Propaganda není nutně pejorativní pojem. Jde o to, jak dalece je lživá či pravdivá. Vždy bude subjektivní, ale záleží jak dalece překrucuje skutečnost a jde až za hranici zdravého rozumu. Tam ztrácí účinnost.

Jestliže se nám zdá, že ruská propaganda získává navrch, nebude to tím, že se nějak rafinovaně plíží po sociálních sítích nebo že nějak zahlušuje naši propagandu (proboha, jak může přehlušit naši propagandu masmédií?) ale tím, že ta naše propaganda je nějak méně uvěřitelná... že jsou tam viditelnější rozpory mezi slovy a činy (skutečností).

Já tedy s nějakou propagandou na FB nebo alternativních serverech nepřicházím do styku. Na to nemám čas. Moje názory jsou formovány masmédii ..sledováním toho, co se objektivně děje a subjektivní mediální interpretací toho, co se děje. Na základě toho občas dospívám k názorům, které někdo označuje za dílo ruské propagandy. Přitom je to pouze kritický pohled na to, co se mi oficiálně předkládá.

Takže problém není ani tak v ruské propagandě ...ale spíše v naší vlastní propagandě (objektivitě, důvěryhodnosti a férovosti). A na základě toho může ruská propaganda "bodovat" ..stejně jako kdysi všemožně rušené západní stanice snadno přehrály přihlouplou komunistickou propagandu.

Prostě neztrapňujme se výmluvami na "dezinformační weby" jako se kdysi komunisté vymlouvaly na "štvavé vysílačky".

+32/−9
doporučit
17.4.2018 18:56

J41i30ř12í 31S66v48o55b79o77d23a 9635158853846

Váš článek ani zdaleka není objektivní. Dal by se shrnout do věty: "Je třeba nenávidět Rusko".

O takzvaných "mladších ročnících" píšete, že "by měly vědět, že nebýt Ruska, byli bychom svobodná země a nyní vyspělá jako Rakousko, Německo a další evropské státy".

Jenže historie tvoří kauzální řetězec a nelze si z něj vybrat jen jeden článek a považovat ho za celý řetěz. Kdyby nacistické Německo nepřerušilo svou agresivní kampaní rozvoj Československa, které patřilo k nejbohatším a nejmodernějším státům světa, dá se celkem logicky odvodit, že bychom dnes byli "Japonskem Evropy". Rusové museli obětovat dvacet milionů svých lidí, aby nacistickou expanzi zastavili. Jen při osvobozování našeho území padlo přes sto dvacet tisíc Rusů. V nacistických plánech neměla existence Čechů žádné místo – maximálně jako otrocký národ určený k těžbě dřeva a surovin na Sibiři.

Mám rád Ameriku, ale to neznamená, že bych měl nenávidět Rusko. V Sýrii probíhá občanská válka, ve které bojují ďáblové proti čertům. A světové velmoci jako USA a Rusko v tomto konfliktu hrají přetahovanou o vliv na Blízkém východě. Osobně nepovažuji raketový útok na Sýrii za dobrý nápad. Je to spíše vzkaz Rusku od USA – formou demonstrace síly, než vzkaz Asadovi. Jeví se totiž dost nelogické, aby Asad používal chemické zbraně v době, kdy vítězí a má zájem na legitimizaci své moci.

+24/−6
doporučit
17.4.2018 9:40

L31u81b77o26š 94C26h54l82u77m32s57k81ý 2960355428705

Nebudu vaše dílo komentovat. V každém případě mně v této době docela vyhovuje, že nejsme tak svobodná a vyspělá země jako Rakousko, Německo, Francie a další evropské státy.

+16/−3
doporučit
17.4.2018 9:14

M74a49r66t63i92n61a 19M44o96u14d84r37á 7800773476129

Na FB k Vám doputují takové informace, jaké zaujmou Vaše přátele nebo jaké se vyskytují na stránkách, které sledujete. Např. ke mně se žádná ruská propaganda nedostává. Skoro abych se cítila ošizena (a začala sledovat jiné stránky).....

Takže návod, jak z toho ven, je zřejmý

+11/−1
doporučit
17.4.2018 9:33

R44o92m96a85n 10M31i77r18o82s57l51a79v 4727843507296

Též jsem váš článek pojímal zprvu jako ironii. No snad jste se již z toho zděššení probrala a umožní vám to dohledat si, jak oprávněný, byl napřklad útok USA a VB na Irák, kde bylo použito průkazně lživých záminek či co dobrého nám přinesla vojenská aktivita Francie v Libyi.Čtením faktů ovšem riskujete další zděšení, ale bonusem je zjištění, že svět je složitější, než se zdá někdy po probuzení.

+20/−6
doporučit
17.4.2018 18:18

B46o17r47e24k 47T32o90m69i72s 2426293909408

Maminko moje, to by si ani ty v 96 letech takou kravinu nenapsala.

+19/−6
doporučit
17.4.2018 16:37
Foto

O26t12t98o 83Č55e46r14n38ý 3565695537712

Jedině kdo je tu silně podinformovaný, to je autorka.

+30/−13
doporučit
17.4.2018 15:24

M57i79r44e19k 39B71u22c62h65t89í72k 7409334634229

Paní kroupová, politika není fyzika, ve které jsou dvě elektrody, jedna plusová a druhá mínusová.

+11/−2
doporučit
17.4.2018 20:27

A11n37n22a 66Č11e85r77n65á 1557514949264

Hlavně zapomínáme, že Rusko nebo Svaz sovětských socialistických republik je náš odvěký nepřítel. Snad s výjimkou presidentování soudruha Jelcina.

1.světová bojují proti čs legiím

Mezi válkami zavírají čs uprchlíky do gulagů

2.světová zábor čs ùzemí (část Slovenska a Zakarpatí Nikoly Šuhaje) a odvlečení desetitisíců čs občanů do gulagů Sovětského svazu

V padesátých letech podíl sovětských poradců na procesech proti čs lidu

V '68 okupace Československa v čele pěti "spřátelených" armád

Po roce '89 oficiální nepřítel v rámci NATO.

+19/−7
doporučit
17.4.2018 10:24



BLOGER ROKU 2017 - FINÁLE

BR17

Kdo bude blogerem roku 2017? Rozhodněte svým hlasem ve finále! Hlasovat můžete zde .

Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.