Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už se tu ozval několikrát - pan Vyoral. Vzhledem k jeho článkům a pohledu na svět soudím, že je to spřízněná duše - s Vaší. A ještě možná pan Kroupa.

Nezlobte se, ale pokud se Vám opravdu někdo ozve, zatajte před ním to, co jste tu už publikovala. ;-(

1 0
možnosti
JK

Tak jsem byla úspešná! Ozvala se mi blogerka, která prý také prý odešla ze zdejšího “ politického kačáku” a má zájem o spolupráci. Věděla jsem, že najdu

0 0
možnosti
Foto

Hodně štěstí:-)))

Pokud byste příště hledala třeba dobrého pejska, tak můžu pomoci.

3 0
možnosti
Foto

Tak já mám takový dojem, že jsem někde četl, byl to asi Kodex blogu, že na hlavní stránku blogu nepatří úvahy o blogu, o autorech, o karmě vlastní i karmě cizí, atd, atd atd a že toto patří do Hyde Parku.

3 1
možnosti
Foto

O někom, kdo o sobě tvrdí, že rád píše povídky, bych si pomyslel, že psát umí. U vás o tom přesvědčený opravdu nejsem

2 0
možnosti

Nezlobte se, ale Váš článek byl docela nudný, protože prakticky celý se motal jen kolem karmy. Ještěže se aspoň nerozebíraly plusy a mínusy v diskusích:-)

0 0
možnosti
TT

Čtenáři nejsou hloupí. Když takhle čtou "Ráda píšu" v první větě a ve stejném řádku najdou naprosto nepatřičnou čárku, potvrdí to třeba jejich dojem z jiného textu, který jim připadal politicky nevyzrálý.

0 0
možnosti
Foto

Pro někoho je karma životním zaujetím a blogy takového pisálka či pisálků jste velmi výstižně popsala ve svém blogu.

Na tomto serveru je téměř bez výjimky výše karmy nepřímo úměrná kvalitě textu. A pokud budete trpělivě hledat, časem nevyhnutelně narazíte na skupinu autorů, jejichž velmi kvalitní blogy se pyšní nízkou karmou, což je jim srdečně jedno. A bez ohledu na trapný ukazatel píší dál, snad právě i proto,a jejich texty oscilují kolem velmi vysoké úrovně a nepochybně vyhoví i vašim kritériím. Dočkejte času ....... :-)

4 0
možnosti
Foto

P.S.: Nemyslím, že zmínění autoři s potěšitelně nízkou karmou budou mít potřebu se vám hlásit.

4 0
možnosti
Foto

Osobně píšu blogy ne proto, abych měl super karmu, ale proto, že mě to prostě baví a odreaguju se u toho. A pokud můj blog i někoho pobaví anebo dokonce donutí zamyslet se, je to jen taková přidaná hodnota:-)

3 0
možnosti
JL

Autorka není brilantní psavec, ani průměrný, dovoluji si posuzovat, ale dožaduje se dobrého psavce - nejlepší cestou pak je, aby začala sama psát výborně. V Česku nežije mnoho inteligentních spisovatelů, kterým by se chtělo psát blogy. Všiml jsem si, že blogy píše Pavek Kohout, ale je to nuda. Asi se zbláznil... Blogy psal pěkně biolog Stanislav Komárek, ale hádám radši píše knihy. Ovšem. Kniha je kniha, blog je takový pšouk.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS