Nezařazené

Johana Kroupová

Hledám dobrého blogera. Ozve se mi?

Ráda píšu a kromě povídek a článků do online novin, jsem zkusila i blog iDnes. Nevěděla jsem, do čeho vlastně vstupuju. Karma. Politika. Politika. Karma. Ale znám znám plno dobrých blogerů a spisovatelů v jednom. Kde tedy jsou?

24.4.2018 v 21:13 | Karma článku: 11.66 | Přečteno: 858 | Diskuse

Johana Kroupová

Smazaný blog - “Requiem za zabitého chlapce” Smrt cestou ze školy a dojdou naše děti domů?

Znovu vkládám poupravený blog. Nejsem tak zapomnětlivá, abych ho vkládala dvakrát, ale smazali mi ho, protože jsem použila jsem slovo vrah.., to se nesmí ani obecně...

22.4.2018 v 20:52 | Karma článku: 33.79 | Přečteno: 2048 | Diskuse

Johana Kroupová

Requiem za zabitého chlapce. Smrt cestou ze školy ve 14.45

Své děti od mala poučujeme a vychováváme, jak se mají chovat. Učíme je chodit přes silnici - že se mají rozhlédnout a chodit jen po přechodu. A věříme, že pak budou v bezpečí. Nebudou.

21.4.2018 v 10:10 | Karma článku: 33.09 | Přečteno: 1721 | Diskuse

Johana Kroupová

Ruská propaganda a neinformovanost lidí na FB. Ráno jsem se zděsila.

Jsem moc smutná i šokovaná, jak se na FB ruská propaganda pevně uchytila. Číst dobré noviny a zpravodajství je pro hodně lidí náročné, takže informace získávají z FB, kde ruská propaganda pracuje dobře. Na plné obrátky.

17.4.2018 v 8:47 | Karma článku: 43.70 | Přečteno: 10806 | Diskuse

Johana Kroupová

Me too, (ne)feminismus a české ženy nejen v byznysu. Bojí se nás muži?

Je to ošoupané téma. Přesto mě znovu překvapilo v praxi, kdy přišel klient muž, kterému se líbila žena kolegyně. On rozvedený, ona bez přítele, ideální situace pro sblížení. Ale ten přitažlivý, milý muž se nesblížil,

12.4.2018 v 10:27 | Karma článku: 22.16 | Přečteno: 1164 | Diskuse

Johana Kroupová

Je psaní blogů riskantní záležitost? Falešní klienti, pomsta a jiné věci.

Jsem "píšící" psychoterapeutka. Píšu blogy a články na veřejných webech, dostávám nabídky od redakcí na psaní různých článků, proč ne, koho by to netěšilo? Je to můj koníček.

10.4.2018 v 10:56 | Karma článku: 14.85 | Přečteno: 540 | Diskuse

Johana Kroupová

Dám si padáka a vyhodím se z práce. Změním identitu a třeba zmizím...

Ten dubnový den jsem se rozhodla. Možná za to mohlo i sotva probuzené jaro, které se konečně vykopalo z postele, možná naše cesty necesty, pozorování lidí a ubíhajícího života, který se vinul asi jako když autobus jezdí po mnoha

9.4.2018 v 8:44 | Karma článku: 9.34 | Přečteno: 324 | Diskuse

Johana Kroupová

FB jako agent? Lidé se ho začínají bát.

Na FB jsem si zvykli. Prý nás spojuje (řiká Zuckerberg) a někdy je dobrý prostředek pro lidi, kteří pracují sami, jsou nemocní, mají daleko přátele nebo jsou hodně sami. A potřebují si s někým popovídat. Náhražka sociální terapie.

6.4.2018 v 11:45 | Karma článku: 22.29 | Přečteno: 1780 | Diskuse

Johana Kroupová

Proč chtějí zůstat v pokojíku uzavření před světem? Luciánové a Xénie.

Vzniká nová diagnoza?! Naše děti mluví za nás. O naší době, o životě, jaký jsme jim i sobě vytvořili. Jak žijeme. A někdy jde do tuhého. Někdy se svět přestane líbit. Proč se to děje, nikdo zatím nezkoumá.

4.4.2018 v 10:56 | Karma článku: 18.36 | Přečteno: 735 | Diskuse

Johana Kroupová

Proč mizí Velikonoce v Čechách? Ovlivní i je "MeToo"?

Je Boží hod velikonoční. Hezký křesťanský i předkřesťanský svátek jara. V Evropě se rodiny scházejí a společně navštěvují kostely, nikdo není, pokud to jde, sám.

1.4.2018 v 12:19 | Karma článku: 38.97 | Přečteno: 4436 | Diskuse

Johana Kroupová

Špinavá doktorka, gynekologie a zbabělý útěk. (Ožehavé téma z praxe zdravotnictví)

Ženy nechodí rády na gynekologii a většinou jsou gynekologové muži, což opravdu velmi "příjemná" představa, až tak, že raději někdy ani na prohlídku nejdeme. Vybrala jsem si tedy ženu.

30.3.2018 v 7:29 | Karma článku: 34.12 | Přečteno: 5216 | Diskuse

Johana Kroupová

Velikonoce, supermarkety a rodina.

Dnes je zelený čtvrtek, den, kdy Jidáš zradil Ježíše polibkem. Měla jsem špatný den, opravdu škaredá středa a večer před zeleným čtvrtkem to odnesl velikonoční beránek, protože jsem ho polovinu požrala. To se nemá.

29.3.2018 v 6:12 | Karma článku: 15.44 | Přečteno: 600 | Diskuse

Johana Kroupová

Nevěra přes messenger. Odplata je sladká.

Dnešní sezení je opět velmi podobné tomu nedávnému, jen v jiném obsazení osob. Žárlivost přes kopírák nebo přes ctrl C a ctrl V. Paní XY přichází na sezení velice ztrápená a během vyprávění smáčí několik kapesníčků.

27.3.2018 v 5:42 | Karma článku: 13.97 | Přečteno: 1618 | Diskuse

Johana Kroupová

Knihy útočí. Horor v knihkupectví.

Vcházím do knihkupectví a už se mi podlamují nohy jako drogově závislému, který nesehnal svou dávku. Potřebuju nutně knížku! A tuším prohru. Srdce buší a v hlavě víří myšlenka - že zase nebude co vybrat.

23.3.2018 v 12:53 | Karma článku: 15.87 | Přečteno: 534 | Diskuse

Johana Kroupová

Nedesignově. Zmizel mi klient

Moc ráda jsem se jednoho dne vykašlala na všechnu světskou marnost a marnivost obou pohlaví, na korektnost a designový svět všeho. Začala jsem úplně jinak. Čistě.

21.3.2018 v 12:40 | Karma článku: 10.29 | Přečteno: 774 | Diskuse

Johana Kroupová

Trochu i hodně jiní rodiče

Běžné ráno. Nadávky, opakování vět do nekonečna. Únava. Bezmoc. Křik a nadávky pokračující i venku před domem. Nikdo nepochopí proč. Sousedé si myslí bůhvíco. Autismus se věkem nelepší. Ani jeho lehčí forma Aspergerův syndrom.

20.3.2018 v 20:54 | Karma článku: 20.08 | Přečteno: 894 | Diskuse
Počet článků 16 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2128

Johana Kroupová - bloggerka, psychoterapeutka, spisovatelka a publicistka. V roce 2017 jsem založila povídkový e-book Anglická promenáda na webu www.textyjohana.cz. Žiji v Praze, mám syna, kocoury a manžela. Již od roku 2002 pracuji jako privátní psychoterapeut a psycholog, více na www.psychoterapie-blog.cz.